fbpx

De inhoud van het VIP-traject 'En je school staat!'

Dank voor je interesse in het VIP-traject. Met dit traject doorlopen we alle onderdelen binnen de school en kunnen we samen de school heel sterk positioneren en eventuele problemen gelijk oplossen. Ik ontwikkelde dit stappenplan op basis van mijn ervaring in de afgelopen jaren (duur: minimaal 3 maanden).

Hieronder lees je welke onderdelen in het VIP-traject zitten. Heb je nog vragen na het lezen van deze informatie, schroom dan niet om contact met mij op te nemen. In een persoonlijk gesprek licht ik dit traject graag toe.

In mijn portfolio tref je diverse praktijkvoorbeelden aan van mijn VIP-traject. Daar vind je ook diverse reacties van mijn tevreden klanten.

 

Stap 1: identiteit

Identiteit van je school of bedrijf

Hoe staat je school of organisatie bekend? Wat wil je bereiken?

Wat onderscheidt jouw school of organisatie van anderen? Pak je zaken anders aan of heb je een andere, nieuwe werkwijze?

Samen gaan we op zoek naar jouw doelen, je essentie, kern- en merkwaarden. Sluiten je visie en missie daarop aan? En wat wil je bereiken met je school of organisatie? Ik onderzoek hoe je jouw school of organisatie het beste kan positioneren, uitgaande van jouw visie en missie. Dit doen we op een manier die helemaal bij je past.

Resultaat:
Je hebt nu een communicatieplan in handen, waarmee je strategische keuzes kunt maken. Plannen, handelen en beslissingen kun je goed plaatsen of terug herleiden naar het plan. Ook de gekozen 'Tone-of-Voice' leg ik hierin vast. Dan heb je houvast voor het schrijven van je teksten, nu en in de toekomst.

 
 

Stap 2: visie en missie

Visie en missie van binnenuit naar buiten

Je weet wat je doel is met de school of organisatie. Je weet ook waar je school of organisatie sterk in is en wat je wilt bereiken.
Maar weten je personeelsleden dat ook?


Ik zorg dat mensen met elkaar praten, ik luister naar ze en neem ze mee in het uitdragen van de visie en missie van je school of organisatie.

Resultaat:
Ik zorg ervoor dat medewerkers zich betrokken voelen, dat ze trots zijn op 'hun' organisatie en met plezier naar het werk gaan.
 
 

Stap 3: communicatiemiddelen

Tijd voor communicatiemiddelen

Het is hoog tijd om te zorgen dat je doelgroepen weten wat je school of organisatie hen kan bieden.

Jozet zorgt voor krachtige communicatie: duidelijke teksten met beelden, die dat ondersteunen.
Helder, eerlijk, duidelijk en effectief.
Ik sluit aan op jouw wensen en bied je net dat beetje meer. Het maakt daarbij niet uit of dat nu een folder, jaarverslag, postercampagne, bioscoopreclame, evenement of reverse graffiticampagne is.
We gaan altijd voor de beste en meest krachtige combinatie.

Resultaat:
Je hebt nu middelen, die krachtig en authentiek laten zien waar jouw school of organisatie voor staat en wat je je leerlingen kunt bieden.
 
 

Praktische workshops of trainingen

Het geven van trainingen en workshops

Het vergroten van je eigen kennis kan je helpen om je organisatie of school vaker of beter onder de aandacht te brengen en te houden. Dat kan via de door mij ontwikkelde workshops en online trainingen:

- De kracht van reclame is.. herhaling: je leert een mediakalender en mediaplan opstellen, schrijven van social media-, persberichten en allerlei teksten. En je ontwikkelt je eigen schrijfstijl en -toon.
- Adverteren op sociale media.

We ontwikkelen trainingen-op-maat om jou en je team te helpen je kennis te vergroten of op één lijn te komen. Het resultaat van trainingen-op-maat is altijd groter, doordat de training precies aansluit op jouw vraag en situatie.