Ik help je graag!

Jij wilt, net als mijn andere tevreden klanten, je bedrijf of school sterker onderscheiden van de concurrent en meer klanten krijgen of zichtbaar zijn voor je doelgroepen?

Ik ontwikkelde op basis van mijn ervaring in de afgelopen jaren een gedegen stappenplan (duur: minimaal 3 maanden), dat we samen doorlopen en waarmee we snel tot de kern van het probleem doordringen. Klik op onderstaande blokken en tref meer informatie over mijn stappenplan aan. Ik kan je ook op andere manieren ondersteunen: via een communicatie pitstop, brainstormsessie, extra hulp van mij of een workshop. Bij diensten vind je meer informatie over deze ondersteuning.

Vind je niet (helemaal) wat je zoekt of heb je vragen?  Als je een reactie achterlaat via onderstaande button, neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

In mijn portfolio tref je diverse praktijkvoorbeelden aan van mijn Essentiële stappenplan. Daar vind je ook diverse reacties van mijn tevreden klanten.

Stap 1: identiteit

Identiteit van je school of bedrijf

Waarom is je school opgericht? Waarom ben je gestart met je bedrijf?

Wat onderscheidt jouw bedrijf of school van anderen? Pak je zaken anders aan of heb je een andere, nieuwe werkwijze?

En... waarom komen jouw klanten naar jouw bedrijf of school? Wat maakt je aantrekkelijk voor hen?


Samen gaan we op zoek naar jouw doelen, je essentie, kern- en merkwaarden. We kijken of je visie en missie daarop aansluiten. Zo niet, dan scherpen we die aan. We kijken waar je naar toe wilt met je organisatie. Hoe ziet je organisatie eruit over 5 jaar? Vervolgens onderzoek ik hoe je je school of bedrijf het beste kan positioneren, uitgaande van jouw visie, missie en op een manier, die helemaal bij jou past.

Resultaat:
Je hebt nu een plan in handen, waarmee je strategische keuzes kunt maken. Plannen, handelen en beslissingen kun je goed plaatsen in of terug herleiden naar het plan. Ook de gekozen 'Tone-of-Voice' leg ik vast in het plan. Dan heb je een houvast voor het schrijven van je teksten, nu en in de toekomst.

Stap 2: visie en missie

Visie en missie van binnenuit naar buiten

Je weet wat je doel is met je bedrijf of school. Je weet ook waar je bedrijf of school sterk in is en wat je ermee wilt bereiken.
Maar weten je personeelsleden dat ook?


Ik zorg dat mensen met elkaar praten, ik luister naar hen en neem ze zo mee in het uitdragen van de visie en missie van je bedrijf of school.

Resultaat:
Ik zorg ervoor dat ze zich betrokken voelen, trots zijn op 'hun' organisatie en met plezier naar het werk gaan.
 

Stap 3: communicatiemiddelen

Tijd voor communicatiemiddelen

Je visie en missie zijn helder en je positionering is dat ook. Je personeelsleden dragen dit uit en zijn er met recht trots op.
Dan is het hoog tijd om te zorgen dat ook je doelgroepen weten wat je bedrijf of school hen kan bieden
.

Jozet zorgt voor krachtige communicatie: duidelijke teksten met beelden, die dat krachtig ondersteunen. Helder, eerlijk, duidelijk en effectief.
Ik sluit aan op jouw wensen en bied je net dat beetje meer, waarmee jij je klant kunt verbazen. Het maakt daarbij niet uit of dat nu een folder, kalender, jaarverslag, postercampagne, bioscoopreclame, evenement of reversed graffiticampagne is. De beste en meest krachtige combinatie, die kies ik.

Resultaat:
Je hebt nu middelen, die op een krachtige en authentieke manier laten zien en vertellen waar jouw bedrijf of organisatie voor staat en wat je je klanten kunt bieden.

Praktische workshops of trainingen

Ik geef workshops:

Persberichten schrijven.
Sociale media berichten schrijven en plaatsen.

Daarnaast geef ik ook trainingen:
Omgaan met negatieve reacties op sociale media.
Je klanten inzetten als ambassadeur voor je bedrijf of school.
Je personeelsleden zich als een vis in het water laten voelen.

Heb je interesse in een workshop of training, maar vind je niet wat je zoekt? Ik ontwikkel ze ook op maat, dus neem vooral contact met me op. Altijd een maximaal resultaat!