Aangenaam!

Mijn naam is Jozet en ik ben zelfstandig communicatie adviseur. Ik werk alleen, maar heb ook mijn vaste team met zelfstandige professionals. Wanneer het voor de opdracht nodig is, vraag ik ze om hun expertise en toegevoegde waarde te leveren. Samen zorgen we met veel passie en inzet voor eerlijke en krachtige communicatie(middelen) voor onze opdrachtgevers. 

Mijn missie

Ik wil via duidelijke, transparante en échte communicatie bijdragen aan een oprechte wereld. Als mijn opdrachtgevers hun aanbod duidelijk en authentiek over brengen, dan kunnen zij hun klanten helpen een goede keuze te maken.

 

Ik lever resultaat

Ik sluit altijd aan op de vraag van de opdrachtgever. Mijn opdrachten variëren enorm, waardoor geen enkele oplossing hetzelfde is. Zo ben ik het ene moment bezig met advies, positionering en daaruit volgend de ontwikkeling van verschillende middelen in een nieuwe huisstijl en op een ander moment word ik gevraagd voor iets kleins, bijvoorbeeld een folder.

Ik kom allereerst samen met de opdrachtgever tot de kern van de vraag. Want alleen dan volgt er een goede oplossing, waaraan mijn opdrachtgever écht iets heeft.  En dat is voor iedere opdrachtgever weer anders. Dat maakt mijn werk juist zo creatief en dynamisch.

Ik zorg ervoor dat iedere opdrachtgever zijn van tevoren gestelde doelen behaalt, waarbij het niet uitmaakt of dat nu het imago, de naamsbekendheid of de introductie van nieuwe diensten of producten betreft. Ik help je en zorg voor resultaat! 

 

Mijn aanpak

Ik ontwikkelde op basis van mijn ervaring het Essentiële stappenplan, dat we samen doorlopen. Het grote voordeel is, dat alle communicatieaspecten worden belicht en behandeld. Dat betekent dat alle problemen, die je met je school of bedrijf hebt, snel naar boven komen. Daar kunnen we dan in het 3 maanden durende traject een goede oplossing voor bedenken en vormgeven.  

Daarnaast heb ik nog een aantal extra diensten. Problemen worden zo uitdagingen!

Resultaten van mijn Essentiële stappenplan:

  • Je weet wat de sterke punten van je school of bedrijf zijn.
  • Je kunt je daarmee onderscheiden van je concurrent.
  • Je hebt een communicatieplan, waarin staat wat je sterke en zwakke punten zijn. Maar ook je kansen staan hier duidelijk in.
  • Je hebt mooie, aansprekende middelen met sterke, authentieke teksten, waarmee je je doelgroepen kunt aanspreken.
  • Je personeelsleden begrijpen wat jij met je school of bedrijf wilt bereiken en ondersteunen dit.
Ik werk voor:
ZZP'ers, die hun communicatie voor zich willen laten werken.

Directeuren uit het MKB, die het belang van authentieke communicatie inzien.

En voor directeuren of bestuursleden uit het Onderwijs, die weten dat krachtige communicatie het verschil kan maken voor hun school.

Over Jozet persoonlijk

Ik heb samen met mijn lieve man twee prachtige tienermeiden. Ik houd van actief bezig zijn, dus ik sta regelmatig op de trampoline in de sportschool en spring mijn conditie omhoog.

Verder zijn populair bij mij: Italiaans, Mexicaans en Indiaas eten, Frankrijk, Italië, kamperen, tuinieren, fietsen, wandelen, lezen en heerlijk films kijken.

O ja, op mijn wensenlijst: verre reizen maken naar onder andere Canada, Australië of Nieuw-Zeeland.