Quickscan
‘Ik wil nu eigenlijk wel eens weten wat de ouders écht goed vinden aan de school!'
Ik verstuur een quickscan naar de ouders van jouw leerlingen. De uitkomsten hiervan vertellen je wat ouders al goed vinden, maar ook wat ze vreemd of minder goed vinden. Je krijgt dus heel waardevolle informatie. Daarmee kun je zelf aan de slag gaan, maar je kunt ook Jozet inschakelen om je daarbij te ondersteunen.
Ik zorg voor de juiste informatie!
Communicatie pitstop
‘Ik heb communicatiemiddelen, ik ben aanwezig op sociale media en ik weet wie mijn doelgroepen zijn. Toch heb ik te weinig nieuwe inschrijvingen. Waar zit 'm dat nou in?'
Met mijn frisse blik kijk ik één tot twee uur met je mee. We lichten samen je doelgroepen door, kijken naar je middelen en praten over je plannen. Aan het einde van de sessie heb jij veel bruikbare adviezen en veel nieuwe ideeën, waarmee jij aan de slag kunt.
Zo kun jij weer succesvol aan je organisatie of school bouwen!
Online werving
‘Ik wil de werving van ouders met jonge kinderen via meer verschillende kanalen, dus ook online, doen.'
Samen kijken we naar je website en sociale mediakanalen. Ik help je met het optimaliseren of vernieuwen van je website. Je leert je sociale mediakanalen strategischer in te zetten, zodat ze je helpen om ouders met jonge kinderen te bereiken met jouw verhaal!
Zodat jij altijd de organisatie of school onder de aandacht van je doelgroep kunt brengen.
Communicatieadvies
‘Ik heb te weinig nieuwe inschrijvingen op mijn school. Hoe zorg ik dat jonge ouders mijn school weten te vinden?'
Je wilt meer ouders bereiken en hen interesseren voor je school. Ik help je je positionering en identiteit te ontdekken en adviseer je over een pakkende ‘tone of voice’. Daarna kun je zelf aan de slag met middelen om je school onder de aandacht te brengen of je vraagt Jozet om dit voor je te doen.
Zo weten jij én je doelgroepen waar je organisatie of school voor staat!
Je project overnemen
‘Ik ben hieraan begonnen en weet wat ik zou moeten doen, maar ik heb er geen tijd voor. ‘
Er zijn altijd zaken, die blijven liggen. Communicatie heeft veel impact op de rest van de organisatie, het is dus zeker belangrijk om dit soort projecten aan te pakken. Ook wanneer je al begonnen bent met een project, maar niet weet hoe je er meer effect mee kunt hebben, springen we graag bij.
Jozet helpt je verder en klaart de klus voor je, eventueel samen met haar teamleden.
Tijdelijke ondersteuning
'Ik heb tijdelijk iemand nodig, die mij helpt met de communicatie van mijn organisatie of school.'
Ik ondersteun je bij alle aspecten van communicatie. Van strategie en beleid, schrijven, coördineren tot aan de uitvoering. Op locatie of vanuit mijn eigen werkplek. Ik zorg dat het gebeurt.
Professioneel, binnen de deadlines met veel inzet en humor.
Teksten
‘Ik vind de teksten op mijn website niet meer passen bij mijn organisatie of school.’
Zoek je rake teksten, persberichten, artikelen, websiteteksten, folderteksten of magazines, maar ook berichten voor sociale media?
Ik breng je boodschap krachtig over, geschreven vanuit het hart van jouw organisatie of school.
VIP: 'En je school staat!'
‘Ik wil nu écht stappen maken en weten hoe ik meer leerlingen kan werven voor school.'
Op basis van mijn jarenlange ervaring ontwikkelde ik het VIP-traject 'En je school staat!', waarin de essentiële stappen naar een heldere en sterke positionering van je school logisch zijn ingedeeld. Die stappen zetten we samen, maar daarbij belasten we je niet. Jij kunt je concentreren op je werk en de school. Het grote voordeel is, dat we alle communicatieaspecten behandelen. Dat betekent dat alle problemen, die je met je school of organisatie hebt, snel zichtbaar worden. In het 3 maanden durende traject bedenken we daar creatieve oplossingen voor en geven er vorm aan.
Problemen worden zo uitdagingen!
Workshops of trainingen
‘Ik wil ervoor zorgen dat mijn teamleden zich beter in hun vel voelen en zich sterker opstellen.’
Het vergroten van je eigen kennis kan je helpen om je organisatie of school vaker of beter onder de aandacht te brengen en te houden. Dat kan via de door mij ontwikkelde workshops of online trainingen:
- De kracht van reclame is.. herhaling: je leert een mediakalender en mediaplan opstellen, schrijven van social media-, persberichten en allerlei teksten. En je ontwikkelt je eigen schrijfstijl en -toon.
- Adverteren op sociale media.
We ontwikkelen trainingen-op-maat om jou en je team te helpen je kennis te vergroten of op één lijn te komen. Het voordeel van trainingen-op-maat is dat de training altijd precies aansluit op jouw vraag.
Heb je interesse in een workshop of training? Neem dan contact op, zodat we een afspraak kunnen plannen.
Altijd voor een maximaal resultaat!